torsdagen den 1 juli 2010

Ja här är det tomt. folk efterlyser tom mig på mobilen haha=) Gulligt!

Vi for till sulå i tisdags, skulle bara äta middag men vart bestämt att vi skulle sova kvar, igår skulle vi äta middag och sedan fara hem. märktes att båda gubbarna inte gillade den iden. så vi stannade en natt till.

Idag bestämde vi att vi skulle åka tidigt just då vi måste få ordning i lägenheten innan thomas börjar jobba igen och även måste ja fixa med lite papper. Sagt och gjort innan vi kom därifrån vart det bestämt att vi ska åka upp 1 till natt när vi städat klart;)

Så vi får massa dagar och nätter tillsammans! betyder så grymt mycket! Vem vet när det blir nästa gång. Sedan trivs jag så grymt bra där uppe. Lugnet, friheten.

Enda är att jag hittar faror;) Just nu är det björnar som kommer smyga på mig=)

Ett tips från mig, drick inte redbull om du inte är van aldeles innan du ska sova;) kunde inte sova! Haha

Men imorgon är ja hemma igen med ny energi fullt ut!!!

Har ingen mottagning nästan där uppe, därav mina dåliga sms och samtal. Men snart är ja tillbaka och du ligger ni farligt till=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback