Fredagen den 11 Juni 2010

Nu är det klart=) Den 1 Augusti får vi tillgång till den nya lägenheten=) Var och kollade på den idag=) Riktigt fin och mysig. Visst vi hittade några minus men inga som vi inte lätt fixar=) Kändes bra att kolla på den och hade hjälp med som hjälpte till att se allt. Tyvärr blir nog inte rummen som jag tänkte haha. Eller får jag rätt så blir det så men både thomas och simone tyckte att det var jätte litet rum haha=) Så vi får se=)

Så nu blir det till att börja packa, tar man nån kartong om dagen är det snart klart. Dock vet jag inte vart jag ska börja då det är så långt kvar och vi andvänder ju massor! Haha Men det löser sig nog när man väl börjar=) har ett helt kök som går att börja med och rensa ur massa lådor och skåp lite här och där.

Känner mig så lättad. ALLT gick i hamn! hade helst flyttat redan månadsskiftet men nu har ja lite mer tid på mej och det blir nog bra så!

Nu håller ja på att laga mat! kyckling i ugn med grädde och vitlök samt ris och sallad. bra för figuren;) Tur jag börjat med dom andra tabletterna också som ska hjälpa till med den. *bara naturgrejs inge bantningsgrej*

var ute nästan 3 timmar förut=) lekte med sara, simone och tess samt alla ungar i lekparken och sedan gick vi på en promenad=) Strandpromenaden är verkligen underbar, varför har jag inte gått den på sommaren förut?! Haha

Nu ska ja återgå till köket och alla planer i huvudet. I mitt huvud har jag redan flyttat tyvärr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback