Fredagen den 18 juni 2010

Idag var vi ner till stan trötta som vi var. Thea ville hälsa på alla figurer=) först var hon blyg sedan släppte det=) apan "nicke nyfiken" var roligast=) vart dock besviken på "barbie" en tjej som gick runt i en rosa klänning typ.

Hurra har hittat motivationen till packning, flytt och planering igen tack vare en underbar vän! Super tack!

Ska göra om theas rum totalt, hennes vita byråer ryker och det blir en bokhylla istället=) då kan vi inte samla på oss lika mycket skit till henne=)

har även kommit på hur vi ska lösa noels alla grejer som lär bli *och som han redan har* Så nu svävar jag.

Har haft några tuffa dagar men så lätt som ja känner mig nu har jag inte gjort på flera dagar!! Allt tackvare vänner!

Imorgon blir det rensa och packning, ska ta theas rum tänkte jag! samla ihop alla puzzel och sånt och gå igenom det=) Sitter och funderar på vad hon verkligen leker med nu för tiden. Men det kommer jag nog på=) Hoppas bara allt går som jag vill=)

Måste få upp allt till prio också. less på att ha saker överallt och ingenstans. men det kommer bli bra!

Hoppas det blir fika nu i helgen! hoppas hoppas hoppas!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback