Fredagen den 25 juni 2010

Idag känns det som lördag, vi hade ju vårat "fira semester mys" igår.

Sitter för fullt och går igenom kläderna som vart medskickad hem från farmor=) Haha var mycket! Men hittar lite godbitar som gärna får vara i noels garderob sedan=)

Idag ska vi till mamma och pappa=) Ska bli riktigt mysigt att bara vara vi och umgås=) Ska ut till kovland också på dagen=) Blir god mat och ungarna kommer vara glada hoppas jag=)

Jag har massa fina kort på barnen i kameran=) Dock vill jag inte börja tömma den nu så jag glömmer den idag=) Vill verkligen ha med den=)

Nej nu har jag inte tid att ligga här längre. Måste börja packa så vi får med oss allt =) pappa kommer och hämtar oss. Fy vad jag vill ha körkort nu, slippa detta eviga hämtande och fixa skjuts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback