Fredagen den 4 Juni 2010!

Stort grattis Lilla Harry på 2 års dagen! Är så glad fonden kom upp i 5230 kr på 3 veckor! Nu får den ticka på!



Idag vart en hemsk dag, Men nu är den ordnad. Tack vare alla underbara jag har i min närhet så har vi fixat dagen! Verkar som vi blir många imorgon också så detta ska ja klara att fixa. Vill ni veta en hemlis?! JAg njuter för fullt nu då jag har börjat ta hjälp! Allt känns så enkelt!! Kan njuta och endå stressa! hahaha

många avbokar dopet i sista minuten. Känns riktigt tråkigt.

Idag var skruttan med i tidningen=) Sötnosen=)

Nu ska ja se göta kanal 3 och vika servetter=) Skriver imorgon och hoppas på bilder i massor då!!

Hoppas jag kan få mitt hår plattat innan dopet... Någon som känner sig manad av er som kommer vara där tidigare? Ifall inte E hinner?

Har bestämt mig idag. känns som ett helt underbart beslut=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback