Kväll=)

Japp nu sover mina små=) Då vissa har frågat varför vi lägger barnen redan kl 19 på kvällen så tänkte ja bara berätta varför. Vi har fått in en rutin nu med att noel somnar 19 typ och thea lägger sig då. Vi har 2 små som är riktigt trötta redan då så varför hålla dom vaken även fast det är sommar? Man kan göra mycket och endå vara hemma till 19. Enda sedan skruttan slutade sova middag så insåg vi att hon är riktigt trött nu 19. VIssa kvällar frågar hon om hon får lägga sig redan 18.30 men försöker hålla henne vaken.

Sedan är det mycket för att skruttan inte vill somna helt själv, så då är det så praktiskt noel sover och jag kan gå in och natta henne direkt och sedan är kvällen fri. Alltså när thomas jobbar. När dom vaknar på morgonen? Jo dom vaknar mellan 6-8 Så det känns överenskomligt. oftast runt 7=)

Imorgon ska ja hämta stolar=) Sötisarna ska få nya. Funderar på att sätta noel i stolen direkt nu då han sitter så konstigt i actan. och smidigheten med den stolen är endå borta då varken jag eller thomas orkar lyfta han längre stunder i den. men vet inte om han är förliten?!

Så då kommer aktan få vara kvar ett tag till då jag ibland åker med andra och den är ju trotts allt smidigast då. Men vi får se hur han sitter i den=) Sedan blir det till att sälja den=)

Nej nu ska ja ta kryddskåpet=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback