Lördagen den 12 Juni 2010

Lördag idag igen då=) Veckorna går för fort!

igår när jag och barnen badade så insåg jag verkligen hur stor noel blivit. Känns som igår då han var med och badade och bara låg och flöt runt. nu "sitter" han med försöker ta theas leksaker och plaskar runt. Syns även på längden hur stor han blivit=) min lillskit börjar bli stor=)

Igår gick vi igenom papper. Fyllde 2 pärmar med papper som låg överallt. tror dock det är mera kvar att gå igenom. Vi har även gått igenom lite lätt vart jag kan börja packa också. Så nu har ja min lista så det blir enkelt att ta någon kartong per kväll så är lägenheten snart tom=)

Insåg att vi kommer ta bort skötbordsdelen på skötbordet nu när vi flyttar. Kan räkna hur många gånger vi använt det. Det vart som jag trodde och det var anledningen till att jag var så osäker om den. Men det bästa nu är att det är en bokhylla så det är bara göra om den och förfara lite saker i den=)

Det är folk som har efterlyst en planlösning. Så har målat upp en MEN den stämmer inge enligt skalor och sånna grejer. Men man får en övrblick på hur det ser ut!

Idag kommer theas gudfar hit och firar henne. Tänkte göra en tårta igen MEN börjar bli riktigt less på det. Så vi slänger ihop en marängswis eller hur det nu stavas=)

Nej nu ska ja börja fixa lite hemma. Har iallafall 2 kartonger jag kan börja packa i. Frågan är bara vart man börjar.. Tror det får bli skrubben så jag har någonstans att he alla kartonger sedan.

här kommer planlösningen



Det enda är somsagt att vi kanske inte kan ha sovrummen som vi vill men det löser sig=)


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag skulle INTE klara mig utan skötbord!

Det har stått på samma plats sen veckan innan Leo föddes. :-D Och kommer nog stå kvar ett bra tag till. hihi...

2010-06-12 @ 14:17:21
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback