Onsdagen den 16 Juni 2010

Nu är det illa, var påväg att skriva 16 april i rubriken. en känsla sa att det var det datumet idag, det måste ha tagit rekord. Men nu vart det rätt hoppas jag=)

Igår gjorde vi inte nå mycket alls vart mest less på sjukvården, men det förvånar inte.

Thomas ringde även lönekontoret igår, vi har gått och haft ont i magen både jag och thomas just vetskapen får han någon lön? vad får han isåfall? och allt det. Så igår bestämde vi att han skulle ringa. Och nu kan vi pusta ut! Han får pengar!

Sedan hände inte så mycket jag hade ingen ork och energie alls så vart inget packat under dagen. Är mycket noels hosta som "drar ner" mig. Hoppas den släpper snart.

Idag ska vi köra grejer=) Massor ska upp till prio1 och lite sånt. Ska bli så skönt att bli av med det. Men det lär bara komma nya saker som ska upp till. Men så får det bli. Börjar dock få ont om plats för kartonger, hur ska detta sluta?!

Ikväll jobbar thomas.=/ Vill inte somna själv. Tur man har barnen;) Thomas har sagt det att på något konstigt sätt lyckas alltid thea vakna på natten när thomas jobbar, så när han kommer hem är det fullt i sängen och han går och lägger sig i soffan haha=) Sedan kör vi in han i sovrummet när vi går upp;)

Turkisk peppar är farligt!!! Är fast nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback