Söndagen den 13 Juni 2010

Jag han inte förstå vart dagarna, veckorna, månaderna och åren försvinner! Går så grymt fort. Redan juni. Tyckte jag nyss räknade ner att det var 100 dagar till julafton.

Underart väder ser det ut att vara idag. Dock blåser det fortfarande! Ska gå ut hela familjen sedan och leka. Eller så kollar jag om Thomas vill ta med ungarna själv så kan jag packa packa och packa;) Undra när jag bor i kartonger?!

Nu vill jag ha 2 friska småbarn. Båda hostar och ibland blir noel jätte täppt. Hoppas det kan vända snart!

Ska försöka komma ihåg kameran idag. Så man kan knäppa lite kort för dom jag tog sist börjar sina;) Skönt att få in någon bild mellan allt=)

Vad ska ni göra idag?

Nej nu frukost, sedan organisera, fick 11 kartonger till igår, dock sånna man fäller ihop. MEN måste ha dom någonstans haha. Ska se om ja kan göra som sist. Bakom soffan;)

Bllir mycket flytt nu men det får ni stå ut med=) Är en sån lättnad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback