Söndagen den 27 Juni 2010

Nu kan jag lova att det inte känns som söndag....

Noel vaknade 00 inatt och tyckte inte mamma skulle få sova. Vet inte riktigt när han somnade om men jag somnade nog runt 1.30-2. Vet inte riktigt då jag hade svårt att somna..

Kl 3.30 kommer min kära dotter in och säger mamma nu är det morgon och är jättepigg.. Henne rum var tökljust.. Försökte allt jag bara kunde med att få henne att somna om. Tillslut lyckades hon väcka noel.. 5 somnade noel om. Thea är fortfarande vaken....

Så såfort jag kan väcka thomas idag så får han åka och köpa mörkläggningsgardin. Hennes persienner gör varken till eller från just nu. Får se om man hittar några med till bra kostnad..

Kändes iallafall skönt att klockan var 5.45 så vi kunde kliva upp ur sängen. Hon fick nämligen inte göra det innan för ja ville att hon skulle försöka sova.

Kommer bli en lång dag idag. Hoppas på att kunna sova lite och att hon håller sig vaken hela dagen. ja jag drömmer verkligen nu men jag tänker ge det ett försök.

Få se det posetiva, diskmaskinen går nu på rening, skafferiet är snart färdigrensat haha. Hoppas bara noel sover ett tag till!

Ha en underbar dag i solen alla=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback