Torsdagen den 24 juni 2010

Om 6 dagar är det juli Sjukt fort det går!

Idag for jag och L iväg till birsta, åt lite mat, hämtade stolar och handlade lite mat. dock fick jag inte med mig något som jag skulle ha! Haha så det kan bli=) Men fick lite annat och frukost=)

När jag kom hem kom S förbi och hämtade ersättningen jag köpte åt henne, hon bestämde sig även för att ta ena stolen haha.

Funderar starkt på att vända skruttan i september=/ Har hittat en stol jag verkligen gillar så ja vi får se. Känns som det kanske är lika bra nu då hon trotts allt är så lång=/

Följde med sara ut ett tag så vi var ute över 2.5 timme iallafall=) Sedan vart det en tur till affären=)

Nu väntar vi in  pappa=) Thea tjatar om pappa=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback