Torsdagen den 3 Juni

Grattis svärmor=) För 3 år sedan satt vi i stekande sol och firade henne. Thomas syster sa att om en vecka har du barn *mins du det monica?=)* Och gissa vad? Om 1 vecka fyller min skrot 3 år=)

Här hemma är jag tröttare än tröttast! skulle upp halv men ligger fortfarande i sängen haha. Kan somna när som. MEN jag måste upp. Måste fixa iordning mig, noel. packningen, få med redovisningen och alla böcker! Men thomas lovade att hjälpa mig. Skulle väcka han 6 så skulle han göra allt med noel åt mig. Eller ja med mig.

Igår när vi hämtade skrot på dagis vart jag SÅÅÅ stolt. Dom berättade att hon nu drar igång lekar själv med barnen. Samt att när hon ser någon som är själv så går hon dit och frågar om dom vill vara med. Säger personen nej så är hon nöjd och går tillbaka. Säger dom ja så tar hon dom i handen och går=) Är så stolt över skruttan!!

Nej deetta håller inte om 1 timme ska jag fara. dags att kliva upp! Dock har jag ont i magen. tänk om jag glömt att göra något?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback