en jävla minibike grej

Japp en skit pocket bike står det i vårat vardagsrum!! hur kunde thomas komma på den iden?? jaja bara se glad ut.. alla killar måste ju ha en sån.. eller inte alls.

Jag känner min gubbe. idag kom sanningen fram. tog 1 månad drygt så hade han lessnat! haha jag visste det!!

orkar inte skriva nå mer är helt slut. haft en skitdag här hemma!

Noel är inte pigg=/ lillvännen. Hoppas inte det blir värre inatt. Imorgon blir det ett samtal till vc på sjukvårdsrådgivningens inrådan. Men ja hoppas det inte blir mer än såhär. Mamma lillhjärta!

Nej sängen var det.

trotts att ja klagar på gubben så älskar ja han endå. lite les på alla prylar  bara;)

Dopet är nästa färdigplanerat föresten=)=)

Kommentarer
Postat av: Emma Jonsson

Hej det var länge sedan! :D Kunde inte motstå att kommentera när du skriver minibike!! Pelle har också en sån ståendes i vårat förråd! :P helt otroligt att han ens har kvar den, har kört den kanske en gång sedan vi blev tillsammans. men men...

Roligt att du fått uttökning av familjen! :D själv har jag en liten på gång jag också. :P 5 september är det beräknat till som det ser ut idag. :D Men vi får höras något! Kramar Emma

2010-03-09 @ 20:48:15
URL: http://emmenpemmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback