Jag är nog inte så klar som ja tror!

Nej nu kom de avgörande. Har tvekat länge och mycket det har min karl befarat! Har varit många kvällar av skuldkänslor och att allt känns fel. har även haft en känsla att det inte var såhär de skulle bli. NU ska det ändras på!! Hoppas på bra svar på månda! ALLA saker har gått ont till detta så kanske inte var meningen? Får prioritera bort 1 sak men får så mycket mer. Slipper mina tankar, kan släppa på allt och kanske dela en sånhär rolig grej med en annan! Alla tankar funderingar och planer!

Nej på månda får ja mitt svar!! Nu vart det jobbigt för mej! Men på ett bra sätt. var kanske detta ja behövde?!

*en sten känns som de lättar. *


Känns som ja har för mycket på gång på en gång kan ja lova.... Skola 100%, 2 konstant sjuka barn, Hemmet, Hitta mig själv som 2barnsmamma med rutiner och sedan dop på det och massa strul med fk på det som rullar runt., fullbokade helger hela tiden, stressen över jobb. Måste prioritera om mitt liv! kommer vara levande begravd innan ja är 22 annars känns de som och de vill ja inte.

Jag vill bli den glada levande desire som ja var förut. MEN hur stressar man ner?!? Hur tar man bort kraven?! Längtar tills jag kan träffa dom vännerna ja vill igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback