Måndagen den 29 Mars 2010

Oj vart inge bloggande igår. låg och skrev när jag somnade ifrån dator och allt och imorse hade ja ingen lust eller tid. Men nu ska ja försöka fåihop lite.
.
Thea är nu frisk bara lite snor men det kan hon ha i månader ibland. Noel är jätte snorig men enbart på nätter så det är också påväg åt rätt håll. Hoppas på en bra natt nu. Dock äter han mindre men ofta tror jag. Men ska hålla riktigt koll imorgon.

Thea har fått för sej att hon ska sluta med napp och välling. Båda på en gång och ja det hörs! Ljudnivan ifrån hennes rum är inte rolig=/ Får se hur länge thomas står ut med skriket och ropandet efter napp. Thomas tänker inte ge sej så ja vi får se hur länge det blir såhär. tur det inte är jag som ligger där inne med henne.

Imorgon är de dagis igen som gäller för skrot, VC ville inte ha in henne idag och nu är de bättre. Men blir de sämre på samma sätt igen kommer ja kräva en tid för en undersökning direkt.

Nu har thomas 2 dagar kvar på praktiken. Sedan är det över. Känns tråkigt men endå skönt. Han skulle gärna ha ett .jobb från 1 maj tycker jag. Och vara hemma april ut så ja kan börja rymma lite till bibloteket. Behöver verkligen det nu efter sjukdommarna som går. Hinner inte med mej riktigt men det ska gå! Jag ska klara detta!

Insåg att ja glömde skicka mitt grattis sms i helgen>=/ vart för mycket med allt. men det är ingen ursäkt=/ FY nu skäms ja verkligen. Får ta igen det när vi träffas E=)

Nu är thea tyst. ingen napp ingen välling. Kan thomas ha lyckats stå på sej? Hoppas

Nej nu går huvudet sönder.. skriver imorgon och då med bilder=) Har nu några på kameran igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback