Noel har RS=/

Japp ringde vc imorse och hon tyckte ja skulle ringa barnmottagningen. Gjorde det och dom ville ha in oss. han spydde 2 slemkaskader innan vi for och vart lite bättre men inte mycket. Kom in och dom lyssnade och hade sig. han syresätter sig bra och andas med en bra frekvens. dock har han mycket slem. Dom gav han adrenalin och lyssnade igen sedan och han vart en anna pojk. Eller ja han spydde en till kaskad där mitt i allt. Tog RS provet och bestämdes att vi skulle få åka hem och se hur allt utvecklas men att det troligen är RS..

Nu kom samtaler. Han har RS. Nu är det bara att hoppas att det inte blir hemskt=/ Som läkaren sa det är inte säkert att vi behöver åka in utan han kan klara detta själv. <MEN blir han mista sämre ska vi in, ringa eller inte de bestämde vi själva han var alltid välkommen till akuten endå.

Så nu får vi se=/ Tänker ställa in mej på att behöva åka in. Bättre det än att gå och inte tänka på det.

Så nu sitter jag och samlar ALL information jag behöver på datorn så jag kan ta med den och plugga om vi blir inlagda. Känns som det finns dötid att fördriva där uppe.

Min lilla bus=/

Kommentarer
Postat av: Mia

Stackars liten!

Vilket otrolig oturlig start i livet. Börja med en rejäl sjuka. :-(

2010-03-05 @ 18:48:49
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback