Tisdagen den 9 Mars 2010

Ja vad ska man skriva? Känner ingen ork just nu, sitter knappt vid datorn längre, har en lägenhet att ta hand om, en dotter som vill mysa och en son som vägrar ligga ner. Tur jag har min underbara gubbe.

Är så underbart att se thomas. Han saknar verkligen barnen när han är ifrån dom och han visar det till fullt ut. Jag är så lycklig! I söndags då mamma och pappa tog skruttan så han kunde åka upp med matlådor till mej satt han och noel och myste konstant! han la knappt ner honom när thomas skulle äta! Igår när vi kom hem så satt noel hos thomas nästan hela dagen och jag myste med skrot! Enda ja gjorde med noel igår på dagen var att mata haha=)

Igår skulle ja o thomas se på tv och bara vara vi. Jo tjena. jag la mej i sängen 18.30 och skulle mysa med skrot, jag vaknar 22. Då har thomas försökt väcka mej massa gånger! Men nej ja ville sova!

Nu har ja blandat iordning 1 liter citronvatten till. Fick mej en tankeställare av en barnsköterska ellre vad det heter på sjukhuset. SÅ nu blir det ändring mer än jag redan har gjort!

Fk tycker om att strula, jag är hyffsat less på dom nu. Tur det inte är avgörande, men inte kul när dom inte kan hålla det dom säger.

Verkar som vi kanske får försäkra noel endå!! Dom ringde idag om kompleterande grejer! Hoppas hoppas. Dom skulle komma hit den 17de och prata om försäkring till mej och thomas samt prata igenom barnförsäkringarna. *ingen aning om varför*

Nej nu ska ja lägga mej i den nybäddade sängen med mitt citronvatten! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback