Pigg!

Hurra idag känner jag mig pigg trotts huvudvärk. Märks dock att min kropp SKRIKER efter socker! Fy men detta ska ja  klara!

Vet inte varför men det känns som jag har mer energie när jag är vaken nu än innan noel kom. Eller så är ja bara inne i en fas just nu då allt är lättare!

Jag frågade thea vad hon ville äta idag så det blir köttfärssås till lunch och grillad kyckling till middag. Vi ska bara ta oss till affären och handla lite till maten=)

Nu på förmiddagen har jag städat lite, ska städa mera efter maten. Vi har även myst alla 3 i sängen=)

Noel är på g att vakna och skruttan är så söt hon vill att han ska vakna så han får äta så vi kan gå på affären=) Tror det är ett tuggummi som hägrar för henne.

Jag kan inte sluta tänka på er gumman. Fy för RS=/ Hoppas han blir pigg snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback