Söndagen den 14 Mars 2010

Japp söndag idag. Insåg att ja inte bloggade igår men tiden fanns inte.

Morgonen vart det mys och sedan en tur till grannen, thomas och stefan körde första turen kartonger. Sedan  vart de birsta och träffa svärmor en snabbis. sedan hem se deras lägenhet. Gick därifrån och köpte godis till skrot och sedan vart hem och göra pizza=) Sedan melodifestivalen alla 4 i soffan=)

Fick lura thea redan 21 att det var slut för då var jag och thomas trött. Han gick och nattade henne och somnade, ja flyttade mej in till sängen med noel. Kl 22.15 sov alla utom  jag här hemma haha så la mej ner jag med.

Verkar som noel har blivit en flaskbebis! Nu ska ja bara få honom att ta ersättningen också. han totalvägrar men de ger sej nog snart.snart dricker han säkert ersättningen också=)

Ida hände/händer det äntligen vi byter rum!! Kommer bli så bra. Vårat nya är färdig och är ås nöjd, Kommer bli riktigt fint när spjälsängen ska ut därifrån. men det är ju ett tag kvar. Theas nya rum börjar ta form fick en noel som vaknade så fick avbryta. Vårat vardagsrum nu ser inge bra ut=/ ALLA Theas grejer står där inne och hon har påtok för mycket grejer så enkelt är det!

Nu snart ska gubben hjälpa grannarna att flytta, jag ska fixa klart theas rum. Och sedan är de tvättstugan som gäller. Har MASSA tvätt som ska tvättas

Nej nu sover noel igen så lika bra att sätta fart ett tag till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback