Torsdagen den 4 Mars 2010

Idag är det torsdag. Denna vecka har gått segt!! Men tror det är för ja har 2 sjuka barn och allt har gått emot mig! Men snart är vi på banan igen!

Dopplanerna går inte framåt. Har beställt kort nu iallafall. Kommer få skriva i dom själv, men har en plan för det om ja bara får tag på en skrivare. Men någon borde ha en skrivare till svart tycker ja haha=) Tur man har en plånbok så jag kan betala färgen haha=) Får ja inte tag på nogon får ja se det som en ursäkt att köpa ny till våran.

NU har jag tagit tillbaka min gamla telefon. Så grymt missnöjd med sms funtionen på den nya jag köpte. Funderar på att ge den till min mor! Hon smsar bara utan T9e och har aldrig fått en nyare mobil utan bara fått ärva alla andras gamla. Så vi får se. Ska prova med denna gamla ett tag för att se om det är telen eller mig det är fel på i mina ögon! NÄsta gång ja köper tele ska ja kolla hur smsfunktionen är!!

Jag fick även rätt i thomas fall med det ska ja inte prata högt om;) haha jag känner min karl=)

idag ska ja försöka plugga! känner mej ganska pigg idag!  Är i valet och kvalet om thea ska på dagis eller inte. Hon är pigg men hostar på nätterna. och har varit feberfri 36 timmar nu. Men vi får se har en timme på mej att bestämma mej. Känns onödigt för 1 dag, men hon tjatar och verkar vilja gå dit!

Nej nu kläder sedan frukost!

Kommentarer
Postat av: svärmor

Jag har en skrivare

Monica har väl oxå en skrivare

Bäckströms har oxå en skrivare:

Prata med Jessica, hon är nere i S-vall tills på Måndag morgon

2010-03-04 @ 09:52:44
Postat av: Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3

Är du helt säker? :D

2010-03-04 @ 11:38:58
URL: http://snuttegubbe.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback