Trött=/

Ja mina upptaderingar här blir minimala just nu=( Lägger all energi på barnen och överleva haha=)

Noel har skrikit mindre än vanligt idag men endå massor! hans otröstliga perjod var bara i 1 timme idag. Hittat att han trivs med att ligga på en filt på bordet med babygymmet över. NEJ jag lämnar han inte själv där. Om ja så ska till hallen tar jag ner honom! Dum är ja inte.

Hämtade ut Theas paket med kläder idag. Allt hon ville hon ha som vi beställde älskade hon. Allt jag valde vägrade hon prova att sa att hon inte gillade. Sötfia. Nu är bara frågan, behålla och hoppas hon ändrar sig eller skicka tillbaka?! Kanske lika bra att ta med henne på affären så får hon välja själv istället haha=) Tonårsfasoner redan nu=)

Har försökt städa idag. Går inge vidare=/ Vill verkligen få ordning överallt nu men känns som allt förfaller. All min ork går till barnen och att få dagen att gå vidare.

Vill inte sitta och klaga=/ men ibland går det inte att undgå=/ Tar på krafterna nu då jag knappt får sova för honom heller. Ska ja vara ärlig är ja så glad att thomas ska gå hemma från 1a. Behöver den avlastningen av honom. Men jag kommer ta mig upp igen!

TAck för alla stöttande ord jag får och alla varma tankar dom betyder massor  mitt i allt. Även om de verkar som ja inte bryr mej eller tar till mej det så gör jag det!

Kommentarer
Postat av: Lena

HAHA! Vad kul att höra att Thea redan har börjat rata det du väljer i klädväg. Det är samma sak här nämligen. Theo är jättenoga med vad han ska sätta på sig för kläder. Så nu har jag slutat köpa kläder när han inte är med och kan välja själv för det jag köper använder han ändå inte.

Hoppas det blir bättre med Noah och allt skrikande, och att tjejen kryar på sig :-)

Kram Lena

2010-03-25 @ 09:18:37
URL: http://eunyoung.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback