Lördagen den 8de maj 2010

Oj oj nä'r man redan har häcken full drar man på sig mer jobb. Glömde 3 kilo köttfärs på diskbänken igår vilket betyder att vi har 3 kilo att steka om. eller ja först ska det handlas! Men men när man har mycket att göra.

Idag ska vi som sagt fira gubben=) Mitt mål är att komma härifrån om max 1.5 timme. Men hur det blir med det får man se=)

Alla är påklädda och sånt iallafall. bara mitt huvud som måste fixas. Sedan ska frukost intas=)

Igår såg jag en sak som gjorde mej extra glad! även fast jag vet att det är så så är de så kul när det utrycks! Underbart!!

Nej detta hinner ja inte med. Ni får ingen mer läsning

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag är nyfiken!

Vad gjorde dig extra glad??



Och så väntar jag på en massa massa bilder :P

2010-05-08 @ 23:01:21
URL: http://tregladatroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback