Mail

Ja idag fick jag ett mail jag inte trodde jag skulle få. vet inte om jag ska gråta eller skratta. allt vart bara så fel nu=/ ett val jag hade gjort som var så självklart har nu blivit svårare och jobbigare. Varför=/

Har insett att jag har svårt att be om hjälp. Undra vem jag försöker visa för att jag kan allt själv? Är det bara mig själv eller är det någon annan?. Mina tankar är inte där dom vore vara.

Har iallafall insett att jag måste be om hjälp till dopet. Kommer inte klara alla förberedelser, skola, dopet, theas 3 års kalas själv.. Hur mycket jag än vill. Behöver hjälp med förberedelser, städning och barnvakt åt älskade thea innan. Har vi tur kan thomas syster ha henne.

Livet känns orättvist. Lilla H. Jag tänker på han dygnet runt. Kan inte fatta orden går inte in i huvudet.

Gråten kommer när ingen ser, livet är tufft från olika plan just nu. Men jag hoppas det vänder snart. riktigt snart så jag kan ta nya tag och gå vidare! Börja njuta fullt ut av min underbara familj.

Min karl har bytt stil! Han har gått från att vara den snyggaste karl på jorden till att bli ännu snyggare! nu ser man hans figur och han ser ut på ett helt annat sätt!

Nej nu ska ja leta kabel och äntligen föra in lite bilder.

Kommentarer
Postat av: natalie

Låter som om att det är nånting jobbigt.. Hoppas du/ni klarar det och att ni mår bra. Hjälp SKA du fråga efter när du behöver det :) Man kan inte klara allting på samma gång fast man många ggr måste göra det.. Förresten, ska vi ses nåndag? :)

2010-05-12 @ 20:38:44
URL: http://jennynatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback