Måndagen den 1 7 maj 2010

Helgen har gått fort. Har inte gjort så mycket. i Lödags var vi och grillade på stranden med simoone, andreas och charlie. Riktigt mysigt och trevligt. spenderade 3 timmar nästan där. och då hade jag simone, linda och nana varit med thea på stan från 13- så från 13-19 var vi ute=) Skönt tyckte vi alla=) Hoppas på fler grillkvällar i sommar.

Idag satt jago ch knåpade ihop det sista. Nu väntar jag bara 2 timmar till sedan kan den skickas=)Hoppas hoppas nu bara=)

Imorse då thea väckte mej insåg jag att hon hade noels blöja på sig haha=) thomas hade reagerat igår att den var liten att ta på men viftade bort det. haha. Insåg varför nu imorse då hon hade en för 7-14 kilo och väger nästan 17 själv;) Men då Noel har blöjor han inte kan ha i kilon så kan ju inte hon vara sämre;)

Får se om vi tar en tur till birsta idag. Något jag verkligen ska göra är att städa iallafall! Massa städa varje dag. usch och fy!

Fonden är nu uppe i 2830. Skulle vara kul om den nådde 3 000 kr idag. Är så kul att se listan växa och summan med. Pengarna behövs.

Tack för dom fina komentarerna jag fått på andra bloggar och de jag fått i min blogg. Värmer jättemycket!

Nu ska ja ta och städa och vika lite mera tvätt. Tur jag kan lyssna på RENT=) jag har blivit kär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback