måndagen den 3 maj 2010

Oj denna helgen bara försvann.

firade sista uppe hos E och A. Mysigt var det. såg brasa och hade trevligt. Både jag och E gjorde en favorit i repris och somnade i soffan.

Lördagen tog jag och elin en tur ner till birsta. handlade lite då vi skulle äta tacos på kvällen och behövde kompletera lite. Skönt att bara vara vi=) Vart att vi sov kvar pga en sen midda.

Igår vart det drakborgen, thea vägrade åka hem haha. skulle hem och tvätta. men kvällen vart inte alls som tänkt. Men nu har vi svar iallafall.

Inatt fick ja vara vaken mellan 2-6 då noel inte ville sova pga hans förkylning. Hoppas den släpper snart!

Idag ska vi bara vara hemma och mysa, ska städa lite men det gör jag varje dag haha. Syns inte att ja gör det ens=) Men lite vinterkläder ska bort iallafall=)

Lunchen idag blir kyckling i vitlök och middagen blir fläskfile=) Mums=)

0.8 kilo till ner nu trotts denna vecka med fusk överallt. så 3 kilo totalt på typ 2 veckor! skönt. känns inte omöjligt längre! Ska klara detta.

Nej nu ska ja ta min sjuka son och fixa maten

Kommentarer
Postat av: natalie

Haha jaså? :) Du skulle stoppat mig ;)

2010-05-03 @ 11:06:17
URL: http://jennynatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback