Onsdagen den 19 Maj 2010

Sommarvärmen börjar komma. Men tror jag blivit en vintermänniska! haha vart riktigt förvånad igår då jag insåg att jag redan är less på värmen och ville ha regn. Haha=) Men det var så kvaft och fuktigt igår gick ju inte att vara ute ens ju!

Våran resa i helgen är på äventyr var jag påväg att skriva. Verkar som gubben ska in och lämna drogprov på nya sommarjobbet kl 10 på måndag. =/

Drogtester tycker jag är bra. Undra om alla arbetsplatser har det`? Var likadant sist han jobbade där. Drogprov innan.

En sak är ganska komiskt, thomas vart arbetslös från Kubal, har inte haft ett jobb sedan dess och nu ska han sommarjobba där igen;) Skönt! Gillar arbetstiderna och lönen! Inte alla som barabehöver jobba isnitt 12 dagar i månaden och endå få ut den lönen=)

Nu ska skötväskan packas sedan blir det åka iväg=) Skriver mer sedan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback