Tisdagen den 31 maj 2010

Är tyst här inne just nu men har väldigt fullt upp just nu=/ Inget går som jag vill och jag känner hur pressen blir större större och större!

Skolan går iallafall super =) Svenska A, religon a och samhälle A är nu helt färdiga=) Eller ja jag har en redovisning kvar i samhällen som jag ska göra på torsdag=) Naturen har jag 2 uppgifter kvar i men det kommer jag klara=)

Inför dopet går allt bra tror jag. vågar inte riktigt känna efter. Den största pressen jag har nu är att jag fortfarande inte har något att ha på mej=/ Gahh!! Måste försöka ta mej iväg och handla.

Thomas har kurser hit och dit. Men nu har vi fått veta hans fullständiga lön så nu är det enkelt att skicka in papperen till CSN.

Noel vände sig till mage idag=) och han lyfte huvudet =)=)=) Det jag är mest glad för är inte att han vände sig utan för att han lyfte huvudet.

Nej nu ska ja fixa lite innan Underbara S kommer och fikar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback