Julen färdig=)

Äntligen är julen färdig och jag är så glad! Äntligen får Thomas som han vill och även jag igen=)

Pappa nämde sist att dom funderade på att åka till oss. Och nu pratade jag med mamma och  sålänge thomas inte jobbar kommer vi fira julen här iår=) Det är jag som känner att jag inte vill fira jul här om Thomas jobbar för det är så grymt mycket att hålla i själv. Småsaker som man inte tänker på och då är det skönare att åka iväg=)

Tyckte mammas ord var så underbara "det spelar ju ingenroll hur stort man bor eller litet, man är ju bara i vardagsrum, kök toa och hall endå och det har ju alla=) Så ja det känns skönt att det äntligen är klart=) Så nu ska man planera och dona för att få en underbar jul här hemma=)

Var på skolan i 2 dagar nu och det var skönt, men på måndagen ville jag hem, noel är nämligen dålig! Men tog mig samman och var kvar. Fick ny engelskabok och den är ggrym! Äntligen känner även jag att jag kan engelska och att det är lätt att lära sig=)

Idag var vi på "promenad med Emelie. Vi möttes på tempo hämtade thea och gick till tvättstugan haha sedan var den timmen förbi. Vi får setill att träffas snart igen=)

Sedan kom simone med barnmat=) Hon hade varit på citygross och dom hade bra pris så hon kom med 10 burkar=) Underbart med vänner runtomkring som tänker på en=)

Nu ska jag föra in bilder på datorn och framkalla lite julkort=) Är så härligt om 1 vecka kan man ta upp all jul=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback