Skolan tar över

Japp lite får man sota för att man tog körkortet. Nu tar skolan över mitt liv, visst jag pluggade då också men inte alls så mycket som jag borde ha gjort. Men var helt slut som person=/ Detta blir en grisvecka. Det som ska göras innan måndag är:

* 2 test matte
* 1 fördjupning om kolhydrater *har dock börjat*
* Helst 7-8 kapitel engelska. så minst 1 om dagen?!?
* Svenska uppgifterna för denna vecka.

På det ska man även hinna leva och vara med barnen och familjen=)

Imorgon är det åter dans för skrot =) Ska bli på kul. Och på onsdag så blir det Drakborgen för mig och noel samt vänner=) Ska vara med på inspelningen där haha=) Ska även passapå att ta kort på Noel då vi tog på thea då hon var nästan 10 månader, skulle vara kul att ha på noel vid samma ålder=)

Livet flyter på här hemma. Känns dock som vänner försvinner i bakgrunden då då allt annat tar så grymt stor plats i livet=/

Nej Nu lunch innan man fortsätter med skolan=)

Har ju fått problem med skolan föresten. Tänkte ju förlänga det 1 år. Och hoppa in på högskola våren 12. Men insåg att man måste kompletera i december och det hinner inte jag!! Så ja allt ska bli klart innan sommaren så jag kan få göra det jag vill=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback