Bio=)

Ja idag åker jag och Thea på bio. Blir alfons åberg=) Igår fick jag för mig att jag skulle skicka sms till en dagiskompis mamma och se om dom ville följa med. Och idag fick jag sms att dom ville med. Thea jublade då hon hörde att dom skulle med=)

Så nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska gå.. Vill att klockan ska bli 11.45 så vi kan börja bege oss. Men är LIVRÄDD men vet ni vad? JAG KLARAR DET! Jag kan faktiskt köra bil=) Fick erbjudandet att åka med dom men thomas tvingar mig att köra haha. hittar på alla ursäkter som finns för att slippa köra hahaha

I eftermiddag ska vi söndagsstäda haha. Imorgon ska vi nämligen träffa svärmor så lika bra att göra det idag så det blir gjort=)

Livet är helt underbart! Och känns som körkortet var en vändning på många plan!!

Noel har fått sin 4dje tand nu=) sin första fick han på 6 månaders dagen och sin 4de på sin 9 månaders dag igår=) Han har blivit stor nu!! Lite för fort går det. Snart är det jul och sedan födelsedag för honom=)

Nej nu är det dags att göra iordning sig det sista samt kissa. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback