Fredag=)

Märkte igår när jag körde bilen att thomas måste fixa vindrutetorkarna NU! Han är längre än mig så han får den inte i synfältet, men det fick jag. och NEJ så ville jag inte köra, sedan hade ena sidan lagt av helt. så ja idag for han iväg. 3dje skroten hade så han köpte mekanismen kom hem och bytte och insåg att torkararmarna också behövde bytas. Så bara ringa runt och se om man hittade några. SKITdyrt överallt. Men han åkte tillbaka till samma skrot igen och fick dom billigt. även med garanti på alla saker. Hur många skrotar har garanti på sina saker?!

Så nu funkar de igen och man kan spola rutan och se ut! Hurra!

Skulle på pizzan förut och beställde och tänkte att thomas skulle åka men nej då han tyckte jag skulle åka. Så sagt och gjort. Efter mycket om och men så åkte jag iväg och det kändes så SKÖNT!!! Jag parkerade och allt.

Insåg sedan att jag behövde köpa paprika så sa till thomas att vi skulle gå på affären, men nej då han tyckte jag skulle köra dit! Ni som vet hur vi bor vet hur nära tempo det är, tar väl 2 min att gå haha. Längre tid med bilen haha. Men jag åkte dit och lyckades parkera in min själv men löste det och tog mig därifrån=)

Nu vill jag ut och åka ikväll också för att känna på dragläget+ gasen i backar. För det händer ju faktiskt att man måste stanna för att kunna fortsätta;) Sedan är ja klar då vågar jag mig ut i stan igen=)

Imorgon är det BIO=) Jag och thea ska iväg. kanske hennes dagiskompis med. Men det får vi se=)

Nej nu natta barn innan en kväll med bilkörning samt skolan=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback