Vart tar tiden vägen?

Ja tiden springer fort.

hade 3 underbara dagar i skolan. saknade ungarna massor men konstigt om ja inte hade gjort det! Var så skönt att bara få rå om varandra och sova ostört! Helt underbart. Sånt borde alla få göra ibland!Hoppas vi någon dag får ha kusinbarnen till barna så deras föräldrar också får egentid och sova och bara vara dom=)

Helgen flög förbi. var på kalas på lördagen samt en tur med elin på ikea. bara jag och hon!

Söndagen körde jag och pappa bil=) Stolt blir jag över mig själv då jag klarar saker jag inte trodde. Nu längtar jag bara tills det blir dags för intensiven på körskolan=) Närmar sig men är endå långt kvar=/

dagarna springer iväg och jag funderar ibland på om man verkligen tar tillvara på dagarna? kan man kanske få ut lite mer av alla dagar? Men så kanske man inte ska tänka.

Här hemma har vi lagt om massa rutiner för oss själva. eller ja sedan vi var på skolan har vi börjat somna tidigare. Och det är så skönt! Känner sig lite mer utvilad.

Just ja vi har ju flyttat in noel till theas rum nu=) Så nu står båda sängarna där. dock måste det göras om massor men vill se om de funkar först=)

Första natten vaknade noel massor och fick komma till oss 1. Men han är förkyld så kan ha med det att göra. Igår vaknade han några gånger på kvällen för att han ville ha nappen. sedan 1 och 5. 5 flyttade thomas han till sängen då thea var vaken så jag tog henne. Då var förkylningen bättre. Nu sover han där inne så får se hur denna natt blir=)

Imorgon är de dans för skruttan igen! Kul=)

Nej nu ska ja se tv och mysa ner mig i soffan.



kan inte tänka mig att thea varit så liten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback