fredagen den 10 september 2010

Nu sitter vi och ser idol här hemma. Har varit en riktigt turbulent dag och vet inte hur mycket jag kommer vilja skriva ut=/ Är i allafall kaous på flera plan och massor framåt är väldigt i farozonen=/ Men jag hoppas jag hittar en rättsida på allt!

dessa dagar har vi inte gjort mycket. hade klädparty och varit på ett=) träffat nya trevliga människor också=)

Teorin sliter ja med, tyvärr går det inte som jag vill. men jag SKA klara det. Är ju bara något kapitel kvar.

oj vad ska ja skriva om? det händer knappt något här hemma just nu. Tyvärr.  Känner hut jag bara går i en dimma och vet inte alls vad jag ska göra för att ta mig ur dimman. Vill se ljus igen.

Men man får ruska av sig sträcka på ryggen och försöka allt man bara kan!

Imorgon är de städ och tvättdag, vart så då thomas börjar jobba på söndag igen. snart är han arbetslös igen=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback