Massa inlägg försvinner... Massa inlä...

Massa inlägg försvinner... Massa inlägg jag mobilbloggar försvinner tyvärr. Han. Aldrig sätta mig och blogga riktigt idag. Båda barnen sov 19 och då satt jag mig med körkortsteorin på datorn. Gillade det programet då jag fått träna på massa saker jag har svårt med. Men förstår inte dom som bara kan använda dett isåfall ska det hända mycket på slutet! Undra hur natten blir. Tråkigt nog vet jag inte det förens imorgon. Tänk om man kunde veta på kvällen hur natten blir så man kan räkna när man behöver sova för att orka morgondagen:) vad fel det skulle bli endå. Hoppas nu jag kan somna inatt. Gillar inte nätter som jag säkert berättar. Heldre 4 dagar irad än såhär. Men varenda månad då lönen kommit har jag tänk. Jag tog mig igenom nätterna och det var det värt! Kommit på en bra sak med att ha sänkt sängen åt noel, nu ser Jag honom från min säng;) Nej nu säger jag godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback