Onsdagen den 1 september 2010

Oj redan onsda! Tror inte ja kan slita mej från  bloggen så får väl köra igång påriktigt igen=) Nu lär ju tiden finnas också=)

Vi har haft full rulle=) I måndags hade jag marykay party här hemma! Gick super och konsulten var nog nöjd, såldes bra=) Nu blir det blingo nästa vecka=) Hojta om ni är sugen=)

Direkt efter det for jag noel och elin upp till dom=) Då hade thea och thomas redan åkt upp dit. sov kvar där över natten. och igår bara mös vi på=) vart bestämt en natt till haha=) Som vanligt;) Mysigt=)

Idag hade vi dock tider och passa på vart en tidig hemgång=) Är så skönt att vara där uppe och känna lugnen, ungås och bara vara=) verkligen min fristad här i livet. Ja låter kanske fel men så är det! är alltid så laddad och taggad då jag kommer hem!

Pluggandet går sisådär men det ska funka! ska försöka sätta mej imorgon med massor får se hur noel är=)

Thomas börjar jobba igen så vi får se hur allt blir. Känns trist då jag sett fram emot att inte behöva sova själv och inte heller vara ensam. Men nu får man bita i äpplet och tänka på pengarna.

Vi har verkligen haft flyt med försäkringskassan nu ett tag har jag insett=) förra månaden fick thomas pengarna mycket tidigare än planerat. och verkar som jag kommer få mina jag väntar på nu också inom 2 dagar=) Ska bli skönt. Känns skönt att äntligen se hur allt rullar på=)

Nu måste jag försöka se varför skrot är så ledsen=/ Hon lyckades sova midda så hon är svårsövd. Måste vara i någon perjod nu för hon är JÄTTE trött om dagarna=)

jag kan jag kan jag kan=)=)=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback