barnledig helg.

Ja denna helg har jag varit barnledig för första gången.

Fredagen spenderades hemma trodde jag. helt pllötsligt bjuder in min bror in sig och han kommer med mat och vi ser film=) sedan skjutsar han ut mig till finsta och ja är på förfest. Sedan vart de krogen för första gången i mitt liv haha=) dock nyktern men de var kul, men ja inte mitt ställe.

Lördagen: Myste hemma under täcket, sedan en grymt kul tjejkväll här hemma. MASSA tok och sånt men helt underbar, kom i säng för sent=)

Sönda, vart väckt av linda. 2 min senare satt ja i bilen påväg till birsta. Och nu kom barnen ikväll

Finns inget som kunde blivit bättre denna helg och nu har ja energi att vara supermamma i 7 dagar igen!

HUr allt känns? Ja de vet ja inte riktigt. eller jo men vill inte skriva ut allt i denna blogg. har en annan för de djupaste känslorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback