Söndag

Idag är de åter söndag. Idag ska jag och barnen njuta hur mycket som helst! Imorgon 8 lämnas thea på dagis o sedan kommer thomas o hämtar noel, sedan hämtar han thea efter dagis=/. men känner att ja behöver dessa dagar själv nu. Har skola i massor och behöver sova! Men saknaden är enorm redan nu!

Imorse började morgonen tidigt. Tur man kan ligga och halvsumra sålänge noel sover! Men långt i drömmarnas värld kan man inte vara.

Idag ska vi på kalas också=) thomas kusin fyller år och vi har riktigt bra kontakt så även jag vart inbjuden till dem  på kalas=) Ska bli kul att se lägenheten=)

Gruvar mig för fredagen. Då ska barnen och Thomas iväg på middag. Och middagen ligger sent och han ska sedan lyckas hålla barnen vaken 25 minuter i bilen "omöjligt" För att jag sedan ska kunna natta dem. Han kan nämligen bara ha dem några timmar då han jobbar. Känns inte kul att jag ska få skit på kvällen=/ Men vi får se.

I eftermidda ska det packas lite också så de är klart. Vi har dubbla saker av de mesta, dock tar vi med kläder mellan och även välling. Det är nog de enda.

Nej klockan drar iväg om 1 timme skulle jag ringa och väcka T så han kommer upp så nu börjar operation duscha barn och mamma. Inte det enklaste med 2 vattengalningar till barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback