Brandvarnaren funkar och vita är mina byxor nu!

Ja nu vet vi att brandvarnaren funkar iallafall. Thomas stog och stekte kyckling och jag var i tvrummet med thea. gick in i köket och det var vitt haha frågade vad han gjort och kom då fram till att han lagt den kokheta stekpannan under iskalt vatten haha;) tog max 1 min till sen började brandvarnaren tjuta. sa åt han o stänga av den då ja är för kort då började han vifta med en henduk under den;) Tyckte han skulle trycka på knappen men nej så gör man ju inte. då sätter man bara i gång den var hans svar;) tillslut fick ja han att göra det och poff så var den avslagen.

Mina svarta byxor är nu vita då thea fick tag på  potitsmjölet och då sopade ja upp det. men då hade hon redan hunnit satt sej i det och tyckte det var snö;) sen klättrade upp upp i mitt knä;) sen behöver ja nog inte berätta mer.

Idag var ja med på idrotten igen. vi spelade tennis var faktiskt roligt. tror ja ska börja tänka om när de gäller idrotten. så sen vart det hem o nu ska ja och thea bada snart=) känner att det behövs för oss båda.

Igår när ja åkte från jobbet hade ja fått ett sms att vi inte hade någon pomfrittkrydda. funderade ett tag varför men sen  kom ja på att vi har en liten thea;) SÅ frågade och hon hade helt ut hela kryddburken när thomas var på toa haha.

Ja imorgon blir det skola på morgonen och sen sjukhuset med sara!
Nej nu blir det snabeldraken och sen bada=)

Kommentarer
Postat av: sassa

hej , ska vi bli bloggvänner?

Du har inte bloglovin så vi kan adda varandra där?



Kram.

2009-03-16 @ 18:26:02
URL: http://sandram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback