Bara bra nyheter idag.

Ja imorse gick det bra. Eller ja så bra de kunde gå. tappen är inte särskilt på verkar och jag har en UVI men nu blir de tabletter mot den.

Sedan fick ja äntligen svaret från FK som jag ville ha och det är så SKÖNT nu löser sej julen på riktigt.

Har räknat på våran ekonomi mera nu också och vi har nu i nov och december som blir skitmånader. Men sedan januari och frammåt är det flyt igen! DÅ är det riktigt bra månader. Hade varit bra nu också om de inte varit för jul och barnvagn haha=) Och för att jag inte får en krona i december!! Men vi vet att vi klarar oss och det kommer gå och julklappar kommer inhandlas!

har precis bokat att den 22 december ska jag och simone ut på birsta! Om inte min kropp mår bra har hon lovat att vi ska ta rullstolen! Då blir de sista inhandlat är så glad att det mesta är klart redan=) theas ena kusins julklapp är köpt och hemma och hennes andra kusins köper jag troligen ikväll. Blir dyrare än vad ja tänkt mej tyvärr men det är något hon vill ha. Så då får de vara värt det haha=)

Ikväll har jag bestämt att jag och thomas ska ta ikea.se och lite såna sidor o kolla runt. Vet ju vad jag vill köpa för saker till bus men måste ju ha svar från honom med=) haha så vi tycker lika.

K var så söt när hon ringde mej förut idag. var riktigt bekymrad och sa men lilla du vad ska vi göra för att underlätta för dej? haha ingen av oss hade något svar;)

Nej nu blir de att hämta skrot på dagis.

*alla tankar om bus har jag bestämt att hålla mej för mej själv.. så tro inte att ja inte tänker*

Kommentarer
Postat av: -c-

Va vare jag sa, visste väl att det va UVI ;) Hoppas det lugnar ner sig efter tablettknaprandet nudå! Så får du ta nytt prov igen så fort eventuella SD (kraftiga) kommer tillbaka igen.



Ja, jag tycker skötbordet är bra. Har inte känt något negativt med det ännu. Sedan kan man ju ta bort skötdelen så att det blir en fin hylla. En möbel man kan ha i många år. Ja tills man lessnar helt enkelt =)

2009-11-05 @ 14:54:45
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback