En lyckad kväll=)

Japp denna kväll vart lyckad=) helkväll ute i vardagsrummet haha. tyvärr har ja svårt att släppa datorn, men har gjort massa nytta mellan varven=)

Vi gjorde gott kvällsfika kl 21. Ägg på hårdbröd! Mums säger ja bara=) Sedan sorterade vi all tvätt så nu vet jag vad jag har framför mej imorgon. Ska kanske tilllägga att jag INTE ser fram emot det. Tur vi fick låna granens torklina. KOmmer ha tvätt ÖVERALLT imorgon. men som sagt det viktiga är att jag hinner få allt tvättat. Vilket är på håret till att jag ska hinna ifall om sängkläderna tar en maskin för mycket. Men vi får se imorgon ingen ide att måla f*n på väggen han kommer endå!

Vi började även med strumpkassarna. Fick ihop 15 par till thea varav 6 för små så 9 åkte in i garderoben, 17 par till mej och 23 par till thomas. + att vi har massa strumpor i dessa tvättkassar.

Så vill ni veta vad jag funderar på?!? Ta alla strumpor som ligger i sorteringskassen och KASTA ja för vad ska vi med alla strumpor till egentligen?

Imorgon hade jag tänkt att försöka orka städa klart lite här o där får se hur det går

Nej nu blir det SYTYCD och sedan sova

skriver imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback