Framförhållning AB

Japp nu har jag anmält FP till 31 augusti 2010 haha=) Eller ja jag begär ju inte hela tiden utan är någon månad hit och dit. Sedan ska ju troligen thomas ta ut också! Känns så skönt att vi bestämt oss för att göra som vi gör nu.

Så som det ser ut blir han en hemma pappa hösten 2010 och jag en hemma mamma våren 2011=) ja jag kommer ju självklart vara hemma hela tiden pga skolan, men det är då han får sin tid=) Det som kan ändra våra planer är att han får ett jobb=) Så som vi räknat och lagt upp så kommer vi ha dagar att kunna vara hemma fulltid fram till december 2011! Och då lär vi ha lite dagar kvar även då. Är bra att inte behöva ta ut om man inte måste=)

Nej funderar på att bjuda på en magbild sedan idag. Har ju faktiskt en sedan igår på min lillamysmage=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback