Löradagen den 14 November

Japp då är de lördag igen. Skruttan vaknade vid 7.40 så jag och hon låg och myste och läste böcker och lät thomas sova. Vid 9 väckte vi honom=) Då somnade jag om istället;) sovv till 10.15 ungefär sedan vart de fart! FRUKOSTEN!! Thomas hade inte tänkt på den och thea inte frågat. som tur var hade hon fått välling imorse vid 5.30 av thomas. Åt en halv macka=/

Vart världens liv vid frukost. Vi glömde helt bort igår att handla mjölk IGEN så nu fanns det ingen mjölk=/ Thea skulle ha sin oboy. Thomas var påväg att  klä på sej och gå på affären då jag kom på att men du ta glaset o spring o fråga grannen. Haha Han kom ner med 1 liter mjölk. Så thea fick sin oboy.

Nu har thomas varit och handlat så vi gick upp med mjölken dit=) Dom ville inte ha tillbaka den hahah Men den står i kylen endå;) Haha Eller ja ena i huset ville inte ha den;)

Nu fick ja sms att Simone skulle komma upp. Hon tar med sej 4 msk kakao så ska vi baka bollar och sedan får hon smaka;) Haha bra deal tyckte ja som inte har nå kakao hemma hahahah=)

Nej NU ska ja passa på att diska innan hon kommer! Skriver sedan med bilder från bakningen;)

Kommentarer
Postat av: Sassa & Seb

Jag sa redan till thomas när han kom: att ni FÅR den här mjölken, vill inte ha tillbaka! Vi har fått av er. Men liks förb*annat kommer du upp med den! Hahaha!

2009-11-14 @ 12:08:46
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback