Lördagen den 21 November

Ja när ska tiden stanna är min fråga?!?

Hade en jätte mysig eftermiddag igår. Insåg att jag inte berättade om den då jag var / är så iriterad på skolan.

Linda skickade sms till  mig vid 15 o frågade om thomas kunde hämta henne och skjutsa hem henne, Vi höll precis på och skulle till att laga mat. Men vi stängde av ugnen och spisen och thomas for iväg. När han åkt kom ja på den idén att vi har ju mer än vi äter så ja bjuder in na på middag. Sagt och gjort straxs efter 16 kommer dom hit alla=) Det var inte igår jag träffade Linda! Inte Thea heller haha. Mysigt tyckte thea, roligt tyckte jag.

När vi var på affären vart det massa frukt till en fruktsallad. Linda kan såna hon=) Ska äta upp de sista nu efter frukost, vart ju bara 3 gånger ja åt av den igår, är MASSOR kvar.

Straxs efter 20 skjutsade Thomas henne sista biten hem. Då vek jag tvätten som nu ska in i garderober. Sedan vart det idol.

Försökte även koncentrera mej på naturen, så jag skulle få igång det så fort som möjligt! Men gick inte så bra då jag bara var sur! Men idag ska jag köra igång. Har inga andra val med detta tempo vi ska hålla nu=/

Nej nu ska ja fortsätta mysa här hemma innan frukosten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback