Lugnet är så underbart=)

Ja här hemma idag har vi verkligen ingen stress alls! Påtar på lite här o lite där i våran takt. Inga måsten eller något mer än att golven ska vara klara före 17 då vi får middagsgäster=)

Är så skönt när man kommer närmare och närmare sitt mål med hur man vill ha det här hemma! Känns så skönt. och något som verkligen är stort för mej och thomas som vi inte varit bra på att prioritera är städningen. Nu är det inte långt kvar innan jag är där jag vill vara!! Kommer göra allt för att det ska fortsätta såhär jämt. Inge bråk eller diskutioner det bara görs!

Nu har man fått uppgifterna i samhällen. Där skötte han sig med tiden och det fortsätter i samma stuk!! Hurra säger jag. Så nu ska jag ringa tingsrätten på tisdag och kolla för vi ska gå på 2 mål. Kommer kännas konstigt att gå men kan nog bli intressant. Tur jag och Linda kan göra det tillsammans så slipper man känna sig så bortkommen.

Nu gick thea och thomas upp till grannarna, Thea såg när dom kom hem och vart helt överlycklig. Så dom skulle upp o säga hej.

Nu har vi övergett barnschampoo på thea. Går inte med hennes hår, och sedan hon fick mitt schampoo har hon fått så mycket finare och fluffigare hår! och det är inte fett!! Hurra! Nu ska ja bara få någon att gå med henne till en frisör som inte kostar skjortan!

Nej nu blir det att fortsätta pyssla på så man är färdig när middagssällskapet kommer

Kommentarer
Postat av: Johanna Småbarnsmamman

Jag skulle vilja komma men jag hade glömt bort att mina barn är lediga på måndagar och det är inte förrän nästa måndag som gubben är ledig på måndagar.. =/ Så himla klantigt av mig!



Hade inte du hört av dig så hade jag till och med glömt det där eftersom jag vet att jag måste vara hemma med barnen. :(



Vill också fika!

Kramar

2009-11-22 @ 21:38:27
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback