Måndagen den 16 November!

Ja nu är det åter måndag enligt kalendern. Blir en vecka med massa att göra. Trodde den skulle bli lugn, Men där hade jag fel.

Idag måste svenskan bli klar! Jag ger mej inte om jag så ska sitta hela dagen med den. Sedan ska ja hitta rätt artikel om svininfluensan. Och 2 artiklar i religonen=)Det är min måndag!

Tisdag- renskriva samhälle
Onsdag- Försöka lära mej samhälle, packa fixa allt
torsda- skola
freda- skola

Ja det är mycket som ska göras på liten tid. MEN jag kommer klara det det vet jag.

Trodde Thea hade fått feber igen men nej som tur är har hon inte det. Denna vecka blir tuff om hon skulle få det. Men får hon det så får hon det! Inte så mycket att göra åt!

Thea är helt i exstas vi ska ju packa hennes NYA Nalle Phu väska! Hon har redan berättat vad hon vill ha i den så nu ska vi fixa det. Men först ska hon få på sig sina kläder. Hon valde kläder själv idag det syns. Randiga pippilångkalsonger, lila mimmitröja, rosa byxor och rosa mimmitröja på det;) Mimmi, puh och pippi är dom bästa!

Just ja STORT GRATTIS Sanna och Jimmy till LILLEBROR!! Äntligen kom han ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback