Onsdagen den 11 november

Ja dagarna springer iväg och jag har inte hunnit blogga idag.

Gick super bra imorse att lämna skruttan fast det var så tidigt, Hon var första barnet på dagiset nere och fick ha fröken för sig själv! Mysigt kan ja tänke mej.

aj aj aj säger jag bara nu.

Varit o klämt o känt på vagnen idag. är SÅ nöjd. Om 2 veckor står den här hemma. Men att den var så snygg?!?

Måste hämta skruttan då jag ändrade så hon fick gå hem tidigt idag då hon fick börja så tidigt imorse.

Fy fan var länge sedan jag mådde såhär konstigt i kroppen, illamåender avlöser någon annan känsla. Tur jag vet att det inte är Magsjuka. Tur vi bara ska mysa ja o thea=) Ska se lite FIFI tänkte jag då hon tjatat massor om det!

Nej nu blir de skruttan ska skriva mera sedan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback