Torsdagen den 12 November

Nu kan ja lova att jag inte hänger med längre, Redan torsdag?!?! Hur ska detta sluta? Satt o pratade igår och thomas förstår inte heller vart veckorna tar vägen!

Nu ser skruttan på Musse på tvn. Hon vaknade och var jätte ledsen=/ Ville ha en kram och en puss av pappa. TUR inte pappa hade hunnit åkt säger jag. För nu fick thea lite morgonmys.

Igår när ja la mej i sängen fick jag samma känsla som jag alltid får i dessa sängkläder. Att jag sover SÅ mycket bättre haha. Kanske borde ha Kossor året runt;)  Haha. Då skulle nog inte gubben bli glad! Haha.

Om prick en vecka är ja påväg till skolan, ska åka ifån mina älsklingar=/ Måste verkligen fixa klart de sista idag. Haha jag hittar alltid så mycket annat att göra. så nu blir de skärpning!!

Nej nu ska ja ta o mysa med skrot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback