Torsdagen den 19 November

Ja nu skulle ja egentligen sitta i en bil och nästan vara framme. Iställer ligger jag kallsvettig i sängen och väntar på att vc ska ringa upp, Känner att ja bara vill kolla lite med dom så jag har mer på fötterna.

Theas feber är nästan helt borta. MEN nu har det satt sej på hennes näsa istället=/ Men vi får se om feberm försvinner helt snart.

Thomas har ja ingen aning om då han inte vill vakna.

Själv vägrar min feber försvinna, haft hög feber i 3 dagar nu=/ Inte likt mig. Kroppen värker och ja vet inte vad jag ska ta mej till! Men jag klarar det.

är så glad, fick i mej fika igår! fil och rostad macka! Ska göra ett försök nu på morgonen också såfort mina älsklingar vill kliva upp.

Nej nu ska ja mysa med skrot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback