Varning L igen=)

Ja varför kan ja inte få vrida fram klockan 1 månad! Vill komma in i december. Kunna göra klart dom sista julklapparna jag inte kan göra redan nu! Börja julbaka med thea. He upp alla saker. Slå in julklapparna! Ja allt  sånt.

Har såna julkänslor i hela kroppen så vet inte vart jag ska ta vägen snart! Vart är de enklast ? bara stå ut kan ja tänka mej!

Fick avier idag om att julklappar ligger på posten. Thomas ska upp dit direkt när han kommer hem o posta brev till fk så han ska få hämta ut dom på samma gång!!  Sen har ja ju sagt att ja inte ska slå in något innan december, men har ju lite papper kvar och kan vara roligt att slå in dom så inte thea hittar dom och förstör dom!

Vill sätta upp granen och pynta den! Lägga paketen under med tomten som tittar på! Ja finns massa grejer ja vill göra nu! Längtar efter mitt jotexpaket så jag får dom sista gardinerna och lite sånt.

Nu vill jag ha löning så ja kan åka o köpa dom sista sakerna. *hur ja nu ska orka men det visar sej*

Nej nu blir det till att hämta skruttan på dagis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback