Dag 06 – Min dag

vad passande att den var idag då jag har gjort grejer=)

Började dagen men att få thomas att sova bort huvudvärken, jag var trött som en gnu efter natten men det funkade. lämnade skrot på dagis.

började fundera på om någon ville äta lunch med mig i stan. hmm Kom på elin efter att ha kollat lite då det endå var måndag. så åkte ner till henne=)

Åt lunch på stan och gick sedan i lite affärer sedan skulle jag JOBBA=)

Japp ja vet ingen  nästan vet det. har valt att vara tyst ett tag. Men just nu går ja inskolning på körskolan ja gick på. ska jobba där mellan jul och nyår =) Var underbart att komma iväg få vara jag, hade så mycket energi när jag gick därifrån=) Nya tag hemma. Men var struligt att komma ihåg allt men det ska jag klara!!

Thea hade somnat när thomas lagade mat så barnen var vaken länge idag. simone kom hit och hälsade på=) skönt att träffa folk=) även fast lägenheten är hemsk haha men snart så=)

Nu ikväll har ja pluggar pluggar och pluggat=) Skönt!

Det var min dag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback